دوره آموزشی «سواد رسانهای مبتنی بر هوش مصنوعی و مهندسی پرامپت» برگزار شد
به گزارش روابط عمومی گروه سرمایهگذاری اهداف، دوره آموزشی «تولید محتوا با هوش مصنوعی و مهندسی پرامپت» ویژه کارکنان شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران وابسته به گروه اهداف، در راستای ارتقای مهارتهای تخصصی و آشنایی با فناوریهای نوین برگزار شد.
شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران بهعنوان یکی از دستگاههای پیشرو در بهرهگیری از فناوریهای نوین و هوش مصنوعی، در راستای ارتقای سطح دانش تخصصی و توانمندسازی کارکنان در مواجهه با تحولات فناورانه، دوره تخصصی «تولید محتوا با هوش مصنوعی و مهندسی پرامپت» را برگزار کرد.
این دوره با هدف آشنایی شرکتکنندگان با کاربردهای نوین هوش مصنوعی در حوزه تولید محتوا و افزایش مهارتهای تخصصی آنان در استفاده از فناوریهای نوین، رفع ابهامات پایه و درک تفاوت سیستمهای کلاسیک با هوش مصنوعی مدرن طراحی و اجرا شد.
برگزاری این دوره آموزشی گامی ارزشمند در مسیر تحقق تحول دیجیتال در نظام شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران است. بر همین اساس، برنامهریزی لازم جهت برگزاری دورههای تکمیلی در آینده، در دستور کار قرار خواهد گرفت.
شایان ذکر است این دوره توسط «سید مهدی میریان» کارشناس حوزه هوش مصنوعی برگزار شد.
در پایان این دوره آموزشی تاکید شد که آینده روابط عمومی در سرعت و دقت است؛ دو مؤلفهای که هوش مصنوعی میتواند در بالاترین سطح برایمان تضمین کند اما در نهایت هوش مصنوعی ابزار است، نه جایگزین، در واقع هوش مصنوعی یک همکار قدرتمند برای روابط عمومی محسوب میشود که تحلیل موضوعات را بر عهده میگیرد، اما قضاوت نهایی، مسئولیت اخلاقی و خلاقیت سطح بالا همچنان در دستان انسان باقی میماند.
فایل ارائه را میتوانید از لینک زیر دانلود نمائید:


